
Το Κοινοτικό και Εθνικό Σήμα στην εποχή της ανάπτυξης και διάδοσης των εταιρειών
Οι νέες τεχνολογίες δίνουν την δυνατότητα στις εταιρείες να αναπτύσσονται και παράλληλα να γίνονται γνωστές στο καταναλωτικό κοινό μέσω του διαδικτύου σε ελάχιστο χρόνο σε σχέση με το παρελθόν που απαιτούνταν μεγάλος διαφημιστικό χρόνος και έξοδα να επενδυθούν από μια εταιρεία προκειμένου να καταστήσει τα σήματά της στο ευρύ κοινό, γνωστά και επώνυμα. Παράλληλα, όμως το διαδίκτυο προσφέρει την δυνατότητα να ελέγχεται πιο εύκολα και γρήγορα εάν χρησιμοποιούνται από τρίτους ίδια ή παρεμφερή σήματα στην ίδια ή σε άλλη γεωγραφική περιοχή που μπορεί να δημιουργήσουν παραπλάνηση, σύγχυση ή αθέμιτο ανταγωνισμό σε μια εταιρεία.